Značka ISOTRA získala ocenění Czech Business Superbrands 2019
Superbrands je uznávanou nezávislou autoritou na světě v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek.
V České republice vstoupil program Superbrands v tomto roce již do své 7. edice, kdy na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech.
Kdo získává titul Superbrands
Do programu Superbrands se jednotlivé značky nemohou přihlásit. Při nominaci se vychází z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví.
Společnost Bisnode, přední světový poskytovatel obchodních informací, na základě obchodních dat a výsledků vytvoří seznam nominovaných kandidátů. Dalším krokem je spotřebitelský průzkum, jeden z nejdůležitějších prvků výběrového řízení, v rámci kterého agentura GfK Czech Republic na základě známosti a obliby zúží výběr na seznam semifinalistů.
Konečné slovo při udělování titulů Superbrands v daném roce má odborná komise Brand Council. Na konci hodnotícího procesu získávají spotřebitelské značky ocenění Superbrands, podnikatelským značkám je udělen titul Business Superbrands.
S radostí můžeme oznámit, že obchodní značka ISOTRA v poměřování značek uspěla a odborná porota Business Brand Council Česká Republika ocenila značku ISOTRA cenou CZECH BUSINESS SUPERBRANDS 2019.