Isotra = 20 let vůle vyvíjet a hledat...
Inovovaná technická řešení v oblasti stínicí techniky, řada užitných vzorů a export do více než třiceti zemí světa – to je společnost ISOTRA, jejímž cílem je vložit zákazníkovi do rukou jasně identifikovatelný výrobek maximální kvality a vynikající technologické úrovně...
Když v roce 1992 založili společníci Erich Stavař a Bohumír Blachut pod názvem ISOTRA velkoobchod s těsněním do oken netušili, že o dvacet let později se společnost stane jedním z technologických lídrů stínicí techniky nejen v České republice, ale i ve světě.
Tři roky po svém založení, v roce 1995, společnost ISOTRA odstartovala výrobu vlastních komponentů k žaluziím a ostatním výrobkům stínicí techniky. Základním pilířem, o který se tehdy opřela, byl výzkum technologií clon slunečního záření a jejich energetické úspornosti. Od toho se odvíjelo hledání a vývoj nových postupů.
V současné době společnost disponuje vlastním vývojovým pracovištěm, projekční kanceláří, moderní nástrojárnou, lisovnou termoplastů a rozsáhlými výrobními provozy. Venkovní a vnitřní žaluzie, látkové rolety, plisse, japonské stěny, předokenní venkovní rolety, markýzy, garážová vrata a v neposlední řadě i dřevěná eurookna jsou výrobky, pod kterými je ISOTRA zřetelně podepsána na budovách významných podniků, firem a společností, škol a bytových domů u nás i v zahraničí.
Vůli společnosti neustále vyvíjet a hledat, vystihuje charakteristika firmy: „ISOTRA, to je značka symbolizující mnohaletou tradici, nevyčíslitelné investice do vlastního vývoje, používání kvalitních materiálů, technologickou vyspělost, spolehlivou práci stovek zaměstnanců a mnoho dalších parametrů, které tvoří jeden celek — finální výrobek společnosti.
Dvacet let spolehlivosti, odbornosti, inovací a tradice je významným mezníkem především v komunikaci se zákazníky. Toto výročí je zároveň příležitostí ke změně celkové image. Nové logo a vizuální identita společnosti ISOTRA netvoří jen významnou složku firemní kultury, ale je nedílnou součástí komunikačních rituálů v jednání s cílovými skupinami.
Zatímco původní logo charakterizovalo spojením slov „ISO-isolation a TRA-trade“ podstatu prvotních aktivit firmy, zbrusu nové logo více podtrhuje důležitost a význam společnosti ISOTRA v konkurenčním prostředí. Je výtvarně a typograficky čisté a snadno identifikovatelné. Jeho nadčasové provedení bezpochyby zvýší prestiž společnosti v České republice i v zahraničí. Nejenže ji více přiblíží stávajícím zákazníkům a obchodním partnerům, ale má v sobě velký potenciál oslovit nové klienty. Vznikla nezaměnitelná podoba značky, jejíž červený základ znázorňuje dynamiku, se kterou se společnost ISOTRA již dvě desetiletí rozvíjí.
Změna loga a vizuálního stylu reflektuje to, že je ISOTRA moderní, dynamická a zároveň tradičně respektovaná společnost, která svými výrobky oslovuje zákazníky doma i v zahraničí.